woensdag 20 maart 2013

Before I die


Ik vond dat het vandaag weer tijd was voor een Before I die artikel. Ik heb er ooit al één gemaakt, ik heb besloten om dit vandaag weer te doen. Maar dit keer niet over de bepaalde dingen die ik wil doen, maar over de mensen die ik wil ontmoeten/de concerten die ik nog eens wil bezoeken.
tumblr_ltky5ha4Hu1r29t5yo1_500Linkin park ontmoeten: Linkin park behoort tot één van mijn favoriete bands, ik zou echt nog super graag naar een concert van ze willen. Als ze een Europa tour gaan doen, dan zal ik ook zeker proberen om naar één van hun concerten toe te gaan.
tumblr_lsd0d4o0y11r29t5yo1_r1_50030 seconds to mars ontmoeten: Ook dit is 1 van mijn favoriete bands. Ik hou gewoon van de stem van de zanger. Ze komen dit jaar op Pink pop maar ik mag helaas niet :( …
tumblr_lubtenGRPK1r29t5yo1_500The Fray ontmoeten: The Fray is 1 van mijn favoriete bands, ik hou van de stem van de zanger. Ik ben alleen bang dat ze niet in Europa gaan touren…
foto 4
Jacoby Shaddix ontmoeten: Ik zou heel graag Jacoby Shaddix (leadsinger Papa roach) willen ontmoeten. Hij is een groot idool van me en een grote inspiratie. Hij heeft super veel meegemaakt in zijn leven en hij is toch sterk gebleven. Ik zou hem graag een dikke knuffel willen geven. <3
tumblr_mdmcudOHQz1r9kndao1_500
Een Tyler Ward concert bezoeken/hem ontmoeten: Ik vind hem een super goede zanger, hij is een groot voorbeeld voor me.
tumblr_m1exndpNAi1rox3aao1_500

De Pretty little liars cast ontmoeten: Ik hou van die televisie serie, je kan me ook wel verslaafd noemen. Ik hou van elk persoon die erin speelt, die serie is geweldig, ik zou er een moord voor doen om alle leden te mogen ontmoeten.

maandag 28 januari 2013

The Script


Vrijdag de 25ste ben ik met 2 vriendinnen naar the Script geweest. Ik heb een kort sfeerfilmpje gemaakt die ik aan het einde van deze blogpost zal plaatsen, ook zal ik nu een verslag over die dag schrijven.
15.30: Ik heb al mijn spullen bij elkaar gepakt en ben toen met mijn moeder naar Marit haar huis gereden om haar op te halen. Daar hebben we nog even gewacht tot 15.55.
16.15: We zijn naar de Mac Donalds gereden. Daar heeft mijn moeder mij en Marit afgezet. Paula haar moeder zou ons daar samen met Paula ophalen.
17.45: Bij de Mac Donalds in Almere gingen we overstappen naar de auto van Marit haar vader.
18.25: We waren aangekomen bij ziggodome, de zaal zou om 18.30 open gaan, en ging dus al vrij snel open (wij hadden vaste zitplaatsen dus we waren mooi op tijd). Er was een super lange rij, maar wij wisten dat er 3 ingangen waren, en wij bedachten dat we ook gewoon de rij uit konden lopen, we zijn meteen naar onze ingang gelopen. We konden meteen naar binnen.
18.35: Wij zaten op onze plek. We moesten nog anderhalf uur wachten tot het voorprogramma ging beginnen.
20.00: Het voorprogramma ‘the original rudeboys’ begonnen met spelen. Ze waren echt geweldig. Ik vond ze echt super goed.
21.00: Het podium werd omgebouwd voor The Script.
21.30: The Script begon. Het was echt een super concert. Ze hebben tot 23.00 uur gespeeld. Ik vind dat er 1 minpunt is. Wij zaten boven op de tribunes. Maar de zanger en de andere bandleden waren heel erg interactief met het publiek in de zaal, en op de tribune zat de sfeer er ook veel minder in.

donderdag 24 januari 2013

25 januari 2013

Heei mensen:),

Morgen is mijn toetsweek afgelopen en morgen avond ga ik naar The Script <3. Ik blijf daarna met 2 vriendinnen in Amsterdam slapen. De dag erna gaan we naar de Primark in Almere. Heel misschien komt er een vlog van het concert en van de primark. Er komt sowieso een verslag over op mijn blog. Misschien als ik leuke dingen koop bij de primark komt er een shoplog

Xx

woensdag 23 januari 2013

Musthave: studs

Studs zijn tegenwoordig helemaal in de mode. Eerst waren ze vooral te zien bij grunge en andere alternatieve kledingstijlen. Persoonlijk hou ik super veel van studs, zelf hou ik ook wel van de grunge en alternatieve kledingstijlen. I really love it :).

Studs zie je vaak op korte broekjes, op kraagjes of zakjes van bloesjes, op spijkerbloesjes, je hebt gestudde laarzen en schoenen met studs.

Zelf kan je ook studs op je kleding plakken. Je kan zakjes met studs op ebay vinden, dan krijg je een zakje opgestuurd met bijvoorbeeld 100 studs en dan kun je zelf kledingstukken gaan studden :). Ik ben zelf ook van plan om een zakje studs te kopen en om zelf dingen te studden.





woensdag 3 oktober 2012

Must have items.

Een witte blouse: je hebt verschillende soorten van zo'n witte blouse. Je hebt blouses met studs op de kraag, je hebt blouses met korte mouwen, je hebt ze met 3kwart mouwen, je hebt ze met lange mouwen. Kortom er zijn verschillende soorten van zulke blouses. Je hebt ze ook in verschillende kleuren. Persoonlijk vind ik een witte blouse met studs op het kraagje mooi. Deze blouse van de afbeelding is 19,75 euro en kun je bestellen bij de forever21.
Oversized sweater: Een lekker warme sweater voor in de winter is een echte must-have. Je kan ze halen met een leuke print, of je kan ook gewoon een basic nemen. Deze trui is 15,75 euro en die kun je bestellen bij de forever 21.

Een bandshirt: Dit shirt van de beatles wat je hierboven ziet vind ik super tof. Je kan natuurlijk ook een shirt nemen van je favoriete band. Zelf heb ik ook 2 bandshirts (1 van nirvana en 1 van de ramones). Dit shirt van de beatles kan je kopen bij de forever21 en is 15,75.


Rugzak in bovenstaande model: Deze rugzakken zijn in de mode, ze zijn erg handig om je schoolspullen in te doen, maar als je een dagje gaat winkelen zou ik niet zo'n rugzak meenemen want ze zijn vrij makkelijk open te krijgen. Je hebt ze in verschillende printjes/kleuren en patronen. De tas is 33,90 en je kan hem kopen bij de forever21.

Sorry voor het korte artikel maar ik ben nogal druk voor school op dit moment.

woensdag 19 september 2012

My favourite music at the moment

Gangnam style - Dave days: Dave Days is één van mijn favoriete coveraars op youtube, hij is super schattig en hij heeft een mooie stem. Gangnam style vond ik zoiezo al een leuk liedje, maar de cover van Dave vind ik nog leuker. Hij kan misschien niet alles goed uitspreken maar ik vind het leuk hoe hij het toch nog opgelost heeft.

Don't you worry child - Swedish house mafia ft. John Martin: Ik vind het super jammer dat de swedish house mafia uit elkaar gaan, ik vond hun muziek de laatste tijd steeds beter worden. Don't you worry child is hun laatste nummer. Die stem van de zanger hierin raakt me. Ik vind het gewoon een super mooi nummer.

Hall of fame - the script feat wil.i.am: Ik was nooit echt weg van the script. Maar toen ik dit nummer hoorde wow wat een stem heeft die zanger eigenlijk. Ik ben na dit nummer meteen meer liedjes van ze gaan luisteren en nu ben ik the script helemaal geweldig gaan vinden.

Beauty en de brains - Nielson: Ik vind dat hij een geweldige stem heeft, het is een lekker vrolijk nummer en het is ook nog eens in het Nederlands.

Burn it down - Linkin park: Linkin park blijft toch één van mijn favoriete bands. Toen ik hoorde dat ze een nieuw nummer hadden was ik super blij, toen ik hoorde dat ze een nieuw album hadden was ik helemaal door het dolle heen.


Celebrate - Mika: Mijn moeder en ik waren helemaal obsessed door Mika, we vonden al zijn liedjes geweldig. We vonden het super jammer dat hij geen liedjes meer maakte. Maar nu heeft ie weer een nummer en ik vind hem weer geweldig.
Autotune - Jason Chen: Hij is een coveraar op youtube, soms maakte hij ook eigen liedjes maar die vond ik meestal niet zo bijzonder, dit liedje is ook zijn eigen nummer, ik vind hem lekker vrolijk. Het is een super schattig liedje.

Partyshaker - R.I.O feat Nicco: Dit is een lekker vrolijk zomers nummer. Dit nummer doet me denken aan de zomervakantie en aan de zonnige dagen.

Een nieuw begin

Ik heb al een tijdje geblogd op mijn andere blog igotlove4fashion.wordpress.com . Ik heb het besluit genomen om een gehele nieuwe blog te beginnen. Ik ga gewoon bij het begin beginnen, ik begin weer met nieuwe blogposts, met tags, enzovoort. Ik wil nu meer over lifestyle bloggen. Mijn vorige blog ging vooral over fashion, daar zal het nu natuurlijk ook nog over gaan maar ik wil het ook meer over lifestyle doen. Ik wil hier een nieuwe start hebben en ik wil proberen om vrij full-time te gaan bloggen. Ik wil proberen om elke dag te bloggen, en om van mijn blog een beroep te maken.

xoxo Caroline