woensdag 19 september 2012

My favourite music at the moment

Gangnam style - Dave days: Dave Days is één van mijn favoriete coveraars op youtube, hij is super schattig en hij heeft een mooie stem. Gangnam style vond ik zoiezo al een leuk liedje, maar de cover van Dave vind ik nog leuker. Hij kan misschien niet alles goed uitspreken maar ik vind het leuk hoe hij het toch nog opgelost heeft.

Don't you worry child - Swedish house mafia ft. John Martin: Ik vind het super jammer dat de swedish house mafia uit elkaar gaan, ik vond hun muziek de laatste tijd steeds beter worden. Don't you worry child is hun laatste nummer. Die stem van de zanger hierin raakt me. Ik vind het gewoon een super mooi nummer.

Hall of fame - the script feat wil.i.am: Ik was nooit echt weg van the script. Maar toen ik dit nummer hoorde wow wat een stem heeft die zanger eigenlijk. Ik ben na dit nummer meteen meer liedjes van ze gaan luisteren en nu ben ik the script helemaal geweldig gaan vinden.

Beauty en de brains - Nielson: Ik vind dat hij een geweldige stem heeft, het is een lekker vrolijk nummer en het is ook nog eens in het Nederlands.

Burn it down - Linkin park: Linkin park blijft toch één van mijn favoriete bands. Toen ik hoorde dat ze een nieuw nummer hadden was ik super blij, toen ik hoorde dat ze een nieuw album hadden was ik helemaal door het dolle heen.


Celebrate - Mika: Mijn moeder en ik waren helemaal obsessed door Mika, we vonden al zijn liedjes geweldig. We vonden het super jammer dat hij geen liedjes meer maakte. Maar nu heeft ie weer een nummer en ik vind hem weer geweldig.
Autotune - Jason Chen: Hij is een coveraar op youtube, soms maakte hij ook eigen liedjes maar die vond ik meestal niet zo bijzonder, dit liedje is ook zijn eigen nummer, ik vind hem lekker vrolijk. Het is een super schattig liedje.

Partyshaker - R.I.O feat Nicco: Dit is een lekker vrolijk zomers nummer. Dit nummer doet me denken aan de zomervakantie en aan de zonnige dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten