donderdag 24 januari 2013

25 januari 2013

Heei mensen:),

Morgen is mijn toetsweek afgelopen en morgen avond ga ik naar The Script <3. Ik blijf daarna met 2 vriendinnen in Amsterdam slapen. De dag erna gaan we naar de Primark in Almere. Heel misschien komt er een vlog van het concert en van de primark. Er komt sowieso een verslag over op mijn blog. Misschien als ik leuke dingen koop bij de primark komt er een shoplog

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten