maandag 28 januari 2013

The Script


Vrijdag de 25ste ben ik met 2 vriendinnen naar the Script geweest. Ik heb een kort sfeerfilmpje gemaakt die ik aan het einde van deze blogpost zal plaatsen, ook zal ik nu een verslag over die dag schrijven.
15.30: Ik heb al mijn spullen bij elkaar gepakt en ben toen met mijn moeder naar Marit haar huis gereden om haar op te halen. Daar hebben we nog even gewacht tot 15.55.
16.15: We zijn naar de Mac Donalds gereden. Daar heeft mijn moeder mij en Marit afgezet. Paula haar moeder zou ons daar samen met Paula ophalen.
17.45: Bij de Mac Donalds in Almere gingen we overstappen naar de auto van Marit haar vader.
18.25: We waren aangekomen bij ziggodome, de zaal zou om 18.30 open gaan, en ging dus al vrij snel open (wij hadden vaste zitplaatsen dus we waren mooi op tijd). Er was een super lange rij, maar wij wisten dat er 3 ingangen waren, en wij bedachten dat we ook gewoon de rij uit konden lopen, we zijn meteen naar onze ingang gelopen. We konden meteen naar binnen.
18.35: Wij zaten op onze plek. We moesten nog anderhalf uur wachten tot het voorprogramma ging beginnen.
20.00: Het voorprogramma ‘the original rudeboys’ begonnen met spelen. Ze waren echt geweldig. Ik vond ze echt super goed.
21.00: Het podium werd omgebouwd voor The Script.
21.30: The Script begon. Het was echt een super concert. Ze hebben tot 23.00 uur gespeeld. Ik vind dat er 1 minpunt is. Wij zaten boven op de tribunes. Maar de zanger en de andere bandleden waren heel erg interactief met het publiek in de zaal, en op de tribune zat de sfeer er ook veel minder in.

donderdag 24 januari 2013

25 januari 2013

Heei mensen:),

Morgen is mijn toetsweek afgelopen en morgen avond ga ik naar The Script <3. Ik blijf daarna met 2 vriendinnen in Amsterdam slapen. De dag erna gaan we naar de Primark in Almere. Heel misschien komt er een vlog van het concert en van de primark. Er komt sowieso een verslag over op mijn blog. Misschien als ik leuke dingen koop bij de primark komt er een shoplog

Xx

woensdag 23 januari 2013

Musthave: studs

Studs zijn tegenwoordig helemaal in de mode. Eerst waren ze vooral te zien bij grunge en andere alternatieve kledingstijlen. Persoonlijk hou ik super veel van studs, zelf hou ik ook wel van de grunge en alternatieve kledingstijlen. I really love it :).

Studs zie je vaak op korte broekjes, op kraagjes of zakjes van bloesjes, op spijkerbloesjes, je hebt gestudde laarzen en schoenen met studs.

Zelf kan je ook studs op je kleding plakken. Je kan zakjes met studs op ebay vinden, dan krijg je een zakje opgestuurd met bijvoorbeeld 100 studs en dan kun je zelf kledingstukken gaan studden :). Ik ben zelf ook van plan om een zakje studs te kopen en om zelf dingen te studden.