maandag 28 januari 2013

The Script


Vrijdag de 25ste ben ik met 2 vriendinnen naar the Script geweest. Ik heb een kort sfeerfilmpje gemaakt die ik aan het einde van deze blogpost zal plaatsen, ook zal ik nu een verslag over die dag schrijven.
15.30: Ik heb al mijn spullen bij elkaar gepakt en ben toen met mijn moeder naar Marit haar huis gereden om haar op te halen. Daar hebben we nog even gewacht tot 15.55.
16.15: We zijn naar de Mac Donalds gereden. Daar heeft mijn moeder mij en Marit afgezet. Paula haar moeder zou ons daar samen met Paula ophalen.
17.45: Bij de Mac Donalds in Almere gingen we overstappen naar de auto van Marit haar vader.
18.25: We waren aangekomen bij ziggodome, de zaal zou om 18.30 open gaan, en ging dus al vrij snel open (wij hadden vaste zitplaatsen dus we waren mooi op tijd). Er was een super lange rij, maar wij wisten dat er 3 ingangen waren, en wij bedachten dat we ook gewoon de rij uit konden lopen, we zijn meteen naar onze ingang gelopen. We konden meteen naar binnen.
18.35: Wij zaten op onze plek. We moesten nog anderhalf uur wachten tot het voorprogramma ging beginnen.
20.00: Het voorprogramma ‘the original rudeboys’ begonnen met spelen. Ze waren echt geweldig. Ik vond ze echt super goed.
21.00: Het podium werd omgebouwd voor The Script.
21.30: The Script begon. Het was echt een super concert. Ze hebben tot 23.00 uur gespeeld. Ik vind dat er 1 minpunt is. Wij zaten boven op de tribunes. Maar de zanger en de andere bandleden waren heel erg interactief met het publiek in de zaal, en op de tribune zat de sfeer er ook veel minder in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten